Öncelikle kolay gelsin arkadaşlar.
Fatura, irsaliye, gider pusulası vb. onayı yaparken daire nüshasına vergi levhası, varsa son ödenen vergi makbuzu ilgilinin kendisi yada vekilinin kimliği ve vekaletnamesinin (genel muhasebe yetkisi bulunan)asıllarını (yada teyit ederek veya inanarak fotokopilerini alarak) görerek daire nüshasına fotokopilerini ekleyip bu fotokopiye de ilgilinin kendisinin yada vekilinin imzasını almanızı tavsiye ederim.
Çünkü; bu tür belgeleri dayanaksız ve ilgilisi olmayan kişiler tastiklettirip başka birisinin adına fatura irsaliye vs. keserek o vergi mükellefini zarara uğratanlar maalesef çoğalmakta. Benim uygulamam aynen yukarıda yazdığım gibidir, sizlerede bu uygulamayı tavsiye eder bu yetkinin TNB ‘nin yazım.net programında genel muhasebe vekaletnamesinin içerisinde yer aldığını ve benim uygulamamıda bir nevi desteklediğini hatırlatır farklıi fikirleride olanları görüş bildirmeye davet ederim. Saygılarımla